کار در صنعت داروسازی کانادا

کار در صنعت داروسازی کانادا

“آیا شما تصمیم به مهاجرت و پیداکردن یک شغل موفق در صنایع داروسازی، صنایع حوزه سلامت، بیوتکنولوژی، یا صنایع تجهیزات پزشکی دارید؟ در کالج AAPS ( آکادمی علوم دارویی کاربردی AAPS)، ما افراد متخصص مانند شما را با توجه به استاداردهای جی ام پی Canadian GMP برای بیش از 20 سال در این مسیر راهنمایی و هدایت کرده‌ایم. اینکه سابقه تحصیلی یا شغلی شما در رشته‌های پزشکی، داروسازی، یا علوم پایه مثل شیمی یا میکروبیولوژی باشد برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی معتبر و با مجوز AAPS، تامین کننده نیازهای کارفرماهای کانادایی است. برنامه‌های آموزشی و تخصصی کالج AAPS در زمینه‌های تضمین کیفیت QA، کنترل کیفیت QC، امور مقرارت RA، تحقیقات بالینی CR، فارماکوویجیلانس PV، استانداردهای اتاق‌های تمیز Cleanroom standards، و تحقیقات و توسعه R&D به‌گونه‌ای طراحی و برنامه‌ریزی شده است تا شما را با کسب مهارت‌های لازم و اخذ جایگاه برتر برای حضور در بازار کاری و پررقابت کانادا آماده نماید.
ما درک کاملی از مشکلات و چالش‌های پیشروی تازه واردین Newcomers به کانادا را داریم بدین دلیل متخصصین آموزشی ما در کالج AAPS مشاوره رایگان Free consultation در اختیار شما قرار می‌دهند تا شما در این راه تا کسب شغل مناسب راهنمایی و هدایت شوید. کالج AAPS فقط یک موسسه آموزشی نیست AAPS کالج ممتاز دارویی در کانادا Premier pharma college in Canada بوده و با مجوز وزارت کالج‌ها و دانشگاه‌های کانادا از سال 2003 بعنوان یک موسسه آموزشی مورد تایید Designated Learning Institution (DLI) انتخاب شده و برسمیت شناخته شده‌است. کالج آموزشی AAPS دارای دو ساختمان آموزشی Campus و آزمایشگاه‌های متعدد با استانداردهای GMP و GLP در منطقه تورنتوی بزرگ Greater Toronto Area کانادا می‌باشد. این امکانات ‌آموزشی و آزمایشگاهی AAPS ‌ما را قادر نموده تا بتوانیم آموزش‌های عملی و کاربردی برای شما تامین کرده و مشاورین آموزشی ما را مطمئن سازد تا شما برای استخدام و کار در صنعت داروسازی و صنایع مربوطه کاملا آماده هستید.
در کالج AAPS، ما فقط به آموزش شما اکتفا نمی‌کنیم بلکه مشاورین ما مسیر کسب موفقیت برای یک اشتغال موفق را تامین می‌کنند. اکنون زمان آن است که به فراگیران و متخصصین جویای شغل در صنایع داروسازی، بیوتکنولوژی، و صنایع حوزه سلامت ملحق شوید. کالج ما با بیش از 20 سال تجربه تخصصی و برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع و متعدد در راستای استانداردهای صنایع داروسازی و صنایع وابسته قدم برداشته است بطوریکه کالج AAPS توانسته است راه و مسیر بی‌نقصی برای شما جهت اشتغال در صنایع داروسازی و صنایع وابسته تامین نماید.
هم اکنون با ما تماس گیرید و اولین گام را برای ساختن آینده روشن خود بردارید.”